Поки літні канікули ще тривають, але новий навчальний рік не за горами, згадуємо цікаві івенти, про які не встигли розповісти. Один з них – тренінг від патентного повіреного Євгенія Степановича Стогнія на тему “Торговельна марка – основа бренду” для викладачіві здобувачів кафедри економіки КрНУ.
Учасники виконували безліч практичних завдань, аналізували реальні кейси та розробляли стратегії брендингу.
Пан Стогній наголосив, що основа успіху бренду – це формування довготривалих і довірчих відносин зі споживачем.
Ми ж щиро радіємо довготривалій історії співпраці з шановним Євгеном Степановичем Стогнієм і завжди з нетерпінням чекаємо на нові зустрічі!
Окрему подяку за високий професіоналізм та творчий підхід в організації майстер-класів, тренінгів з питань інтелектуальної власності висловлюємо відділу науково-інформаційного забезпечення інноваційних процесів (ВІП) Харківської державної наукової бібліотеки ім. В. Г. Короленка (ХДНБ)!